Sorena

ساخت وبلاگ

سولارویندز NTA.

این محصول که ابزاری است برای بررسی Flow های موجود در شبکه به سازمان ها در مانیتورینگ جریان های ترافیکی و مبدا و مقصد آنها کمک میکند.

NetFlow چیست و چگونه کار میکند ؟

NetFlow یک پروتکل شبکه است که برای دیدن جریان ترافیک در شبکه است. با بررسی داده های NetFlow  می توانید جزییات ترافیکی که در شبکه شما در حال جریان است ، از جمله مبدا ، مقصد ، نقطه تراکم و حجم ترافییک در حال جریان را آنالیز کنید. با کمک استفاده از روش مانیتورینگ NetFlow و آنالیز داده های آن می توانید ترافییک درون شبکه خود را بهینه سازید و از هزینه اضافی برای پهنای باند ببیشتر خودداری کنید.

با ابزار موجود در نرم افزار NetFlow Analyzer  می توانید تشخیص دهید کدام برنامه یا کاربر چه حجمی از ترافیک ایجاد کرده و چه میزان از پهنای بان شما را اشغال کرده است.

همچنین میتوانید برای بیشترین اشغال کننده های پهنای باند خود هشدار تعرف کنید تا با استفاده از این داده ها میزان تاثیر آنها در پهنای باند را کم کنید .

ابزار های موجود در Network Flow Analysis Tools (NTA) شما را قادر می سازد ترافیک موجود در شبکه را ضبط کنید و  نظارت بر میزان مصرف پهنای باند  برنامه ها ، دستگاه ها و کاربران پیدا کنید.

ابزار های برنامه این داده ها را به صورت چارت و نمودار برای شما ترتیب میدهند تا به صورت راحت تر متوجه میزان مصرف پهنا توسط چه و چه کسی شوید.

همچنین نرم افزار NTA شرکت Solarwinds از شبکه های بی سیم و وایرلس هم پشتیبانی می کند و می توانید ترافیک شبکه بی سیم خود را هم آنالیز کنید و عناصر نا خواسته ی مشغول کننده پهنای باند خود را پیدا کنید.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : سولارویندز NTA, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 89 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 16:18

 

Solarwinds NCM

سولارویندز NCM

نرم افزار سولارویندز NCM و یا SolarWinds Network Configuration Manager (NCM) با مدیریت تنظیمات، تغییرات و برابر سازی برای روترها، سوئیچ ها و سایر دستگاه های شبکه از Cisco، Juniper، HP، Dell®، Brocade، F5، Aruba، Rukus، و غیره.، در زمان صرفه جویی می کند و قابلیت اطمینان است و امنیت شبکه را بهبود می بخشد.

Network Configuration Manager یک راه حل جامع و گرافیکی است که برای ساده سازی و خودکارسازی مدیریت پیکربندی شبکه طراحی شده است. NCM دسترسی را افزایش می دهد، در زمان صرفه جویی می کند، امنیت را بهبود می بخشد و پایبندی به خط مشی را تضمین می کند. NCM دارای قابلیت‌های خودکارسازی است که مدت زمانی را که مهندسان شبکه صرف کارهای روزمره شبکه می‌کنند کاهش می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد روی پروژه‌ های حیاتی تجاری تمرکز بیشتری را داشته باشند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : سولارویندز NCM, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 93 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 16:17

 

Solarwinds NPM

سولارویندز NPM

نرم افزار سولارویندز NPM و یاSolarWinds Network Performance Monitor (NPM) یک نرم افزار نظارت بر شبکه قدرتمند و مقرون به صرفه است که شما را قادر می سازد تا به سرعت مشکلات و قطعی های عملکرد شبکه را شناسایی، تشخیص و حل کنید. SolarWinds NPM می‌تواند سرورهای VMware ESX و ESXi نسخه‌های 4.0 و بالاتر را که با ابزارهای VMware نصب شده نظارت کند. اگر SNMPv2c در دستگاهی فعال باشد، SolarWinds NPM سعی می کند از SNMPv2c برای نظرسنجی دستگاه برای جمع آوری اطلاعات در مورد عملکرد آنها استفاده کند.

SolarWinds یکی از تولیدکنندگان پیشرو نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات در جهان است. مانیتور عملکرد شبکه  (NPM)این شرکت یکی از محصولات کلیدی آن است. این سیستم بر روی نظارت بر سلامت دستگاه های متصل به یک شبکه تمرکز دارد. سخت افزاری که SolarWinds Orion NPM به آن توجه می کند شامل تجهیزات شبکه مانند روترها و سوئیچ ها می شود. دستگاه های نقطه پایانی، از جمله Terminals، رایانه های شخصی رومیزی، و دستگاه های تلفن همراه و تجهیزات اداری مانند چاپگر. فرآیند نظارت دائمی معیارهایی را جمع آوری می کند که در جزو وظایف عیب یابی است.

ویژگی های کلیدی
نظارت بر شبکه multi-vendor
سطح Visibility دقیق در لایه های عمیق
عیب یابی سریع، زمان خرابی را کاهش میدهد
به طور خودکار دستگاه های شبکه را کشف می کند و معمولاً در حدود یک ساعت آنها را مستقر می کند
نظارت بر تونل های VPN

اگر تونل های VPN شما خراب باشد، کاربران ممکن است نتوانند به خدمات شبکه ای که برای کسب و کار حیاتی هستند دسترسی پیدا کنند. نرم افزار نظارت بر شبکه NPM(سولارویندز NPM)، سلامت و عملکرد کل محیط Cisco ASA شما را مشاهده می کند، بنابراین می توانید به راحتی وضعیت تونل های VPN را مشاهده کنید تا از اتصال بین سایت ها اطمینان حاصل کنید.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سولارویندز با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : سولارویندز NPM, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 90 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 15:20

 

Solarwinds Network Operation Manager

سولارویندز NOM

نرم افزار سولارویندز Network Operations Manager نظارت جامعی را در یک کنسول وب یکپارچه فراهم می کند و به شما امکان می دهد عملکرد و در دسترس بودن شبکه، پهنای باند، WAN و پورت های سوئیچ را در یک محصول واحد و مقیاس پذیر نظارت کنید.

برای نصب نسخه جدید سولارویندز NOM یا ارتقا از نسخه موجود NOM به آخرین نسخه، بسته نصب NOM را باید از پورتال مشتری دانلود کنید و SolarWinds Orion Installer برنامه ایی است که شما را در مراحل نصب و ارتقا و بروزرسانی برنامه NOM یاری می کند.

نسخه های جدید برنامه NOM ویژگی های مختلفی را تغییر داده و بروزرسانی هایی را ایجاد کرده است مانند:

سیاست های رمز عبور حساب ها بهبود یافته است
حساب مهمان حذف شده است
قفل کردن سحاب کاربرانی که تلاش های مکرر برای ورود آنها ناموفق بوده است
گزینه های جدید برای ارسال Syslog
Orion Log Viewer بهبود یافته است
رابط مدیریت ویژگی های سفارشی سازی جدید
Account Limitation Builder جایگزین برنامه مستقل شده است
بهبود داشبور های سیستم

برنامه NOM میتواند تشخیص دهد که هر پورت  در هر دستگاه در شبکه چه میزان پهنای باند مصرف میکند این دستگاه ها شامل سوئیچ، روتر، سرور و فایروال میشوند که NOM میتواند آنها را کنترل و تنظیم می کند. یکی از ویژگی های مهم NOM پویش و اسکن دقیق تمامی اجزای زیر ساخت های شبکه مانند سوئیچ و سرور ها و... است که نظارت دقیق بر این زیر ساخت های موجو در شبکه باعث می شود مدیران توانایی های مدیریتی را در سطح وسیع بر خوردار باشند.

شخصی سازی بخش نظارت

برنامه NOM این اجازه را میدهد که افراد بتوانند بر اساس نیاز های خود و زیر ساخت های شبکه مورد نظرشان تغییراتی را در پنل مدیریتی و نظارتی به وجود بیاورند. سولارویندز NOM دارای بخش نظارت بر زیر ساخت های شبکه از طریق Single panel of glass است که میتوان داشبورد ها و نمودار ها و ترافیک های موجود در WAN پورت های سفارشی و نما ها را در برنامه NOM سفارشی سازی کرد.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سولارویندز با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : سولارویندز NOM, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 76 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 15:20

 نرم افزار BIG-IP DNS

نرم افزار DNS

ماژول F5 BIG-IP DNS جهت مدیریت و کنترل سرویس DNS در سطح شبکه میباشد و با جلوگیری از حملات denial-of-service (DDoS) attacks میباشد. این ماژول با مانیتورینگ و گزارش دهی پیشرفته از درخواست های DNS در سطح شبکه و بهینه سازی DNS Server با راهکار های مختلف همچون load balancing و پاسخ دهی تا 100 میلیون DNS query سبب افزایش کیفیت سرویس DNS در سطح شبکه میشود. همچنین این ماژول با هماهنگی با نرم افزار های ابری ، third party و غیره سبب یکپارچگی در خواست های DNS در سطح شبکه میشود. این نرم افزار با بررسی سطح اعتبار دامین ها ، IP ها ، DNS query ها و غیره قادر به ایمن سازی سرویس DNS و جلوگیری از سطح وسیعی از حملات و آسیب پذیری ها همچون NXDOMAIN floods، malformed packets، cache poisoning، DNS hijacking و غیره میباشد

ویژگی های ماژول F5 BIG-IP DNS

این ماژول F5 با مدیریت یکپارچه درخواست های DNS در سطح شبکه و مانیتورینگ پیشرفته DNS سبب پاداری و امن سازی این سرویس در سطح شبکه میشود. از ویژگی های بارز این ماژول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت مانیتوریگ پیشرفته درخواست های DNS در سطح شبکه
قابلیت ایجاد لیست های سیاه برای ای پی ها و دامنه های مشکوک و آسیب رسان
قابلیت هماهنگی با نرم افزار های مختلف جهت آنالیز اعتبار دامنه همچون SURBL ، Spamhaus و غیره
قابلیت اعمال پالیسی های خاص جهت پاسخ دهی به درخواست های DNS بر اساس نوع IP ، موقعیت جغرافیایی و غیره
جلوگیری از ترافیک های حملات DNS
قابلیت پشتیبانی از نرم افزار ها و سرویس های شبکه های ابری و on-premises
قابلیت پشتیبانی از نرم افزار های third party
قابلیت پاسخ دهی تا 100 میلیون DNS query
قابلیت مدیریت پیشرفته DNS ها در سطح شبکه
قابلیت مدیریت توسط کنسول تحت وب
قابلیت افزایش کیفیت سرویس دهی quality of service (QoS)
قابلیت هماهنگی با primary DNS server و رکورد های zone transfers جهت تسریع فرایند های DNS query
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار BIG,IP DNS, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 112 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 17:29

 نرم افزار BIG-IP ASM

 

فایروال F5 BIG-IP ASM

نرم افزار (BIG-IP Application Security Manager (ASM

فایروال F5 BIG-IP ASM یا BIG-IP Application Security Manager با قرارگیری میان نرم افزار ها و اینترنت سبب محافظت در برابر آسیب پذیری ها و حملات مختلف در لایه 7 شبکه میشود. این فایروال با قابلیت هماهنگی با شبکه های مختلف مجازی، ابری و on-premises توانایی آنالیز و مانیتورینگ های ترافیک های HTTP ، Web Socke و غیره سبب محافظت در برابر طیف وسیعی از حملات همچونForceful browsing ، DOS ، DDO ، Broute Force، SQL Injection ، Scripting و غیره میشود. این فایروال به دو صورت مجازی و سخت افزار قابل استفاده در انواع معماری های شبکه میباشد و سبب ایمن سازی و جلوگیری از آسیب پذیری ها در سطح شبکه میشود.

ویژگی های فایروال F5 BIG-IP ASM

فایروال F5 BIG-IP ASM با آنالیز پیشرفته ترافیک ها و پکت ها در سرویس ها و نرم افزار های مختلف سبب جلوگیری از حملات مختلف و امن سازی شبکه میشود. از ویژگی های بارز این فایروال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت جلوگیری از حملات بات ها
قابلیت جلوگیری از حملات zero-day
قابلیت جلوگیری از حملات مختلف همچون DOS ، DDOS ، Broute Force، SQL Injection ، Scripting و غیره
قابلیت محافظت در نرم افزار های مجازی، ابری و on-premises
قابلیت آنالیز و مانیتورینگ های ترافیک های HTTP و Web Socket
قابلیت اعمال پالیسی های امنیتی بر اساس نوع نرم افزار، IP و غیره
قابلیت جلوگیری از نشت داده (DLP) Data Loss Protection
قابلیت مانیتورینگ فعالیت ها و دسترسی های کاربران
قابلیت جلوگیری از دسترسی به وب سایت های آسیب پذیر
پشتیبانی از استاندارد های امنیتی مختف همچون PCI DSS, HIPAA, Basel II, SOX
قابلیت جلوگیری از XML های آسیب رسان
قابلیت Caching و compression
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار BIG,IP ASM, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 106 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 17:28

 نرم افزار BIG-IP PEM

نرم افزار BIG-IP PEM

 

ماژول BIG-IP Policy Enforcement Manager (PEM) جهت مدیریت و کنترل ترافیک ها در سطح شبکه میباشد. این نرم افزار با قابلیت تشخیص نوع ترافیک ها و تفکیک آن ها بر اساس نوع مدیا ، پروکل و غیره سبب کنترل ترافیک ها و جلوگیری از bottleneck در لینک ها و افزایش کیفیت سرویس دهی میشود. همچنین این نرم افزار با کنترل ترافیک های ورودی و خروجی ، توزیع بهینه بار در شبکه ، جلوگیری از حملات مختلف ، جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز  ، URL Filtering و غیره در انواع سرویس ها ، نرم افزار ها و مانیتورینگ لحظه ای دسترسی ها سبب ایمن سازی شبکه و آگاه سازی مدیران از انواع فعالیت ها و تهدیدات در انواع شبکه ها شده و از بروز انواع مشکلات امنیتی در سازمان ها جلوگیری میکند.

ویژگی های ماژول BIG-IP Policy Enforcement Manager (PEM)

این ماژول با مدیریت یکپارچه سطح دسترسی ها در شبکه و با کنترل ترافیک ها در شبکه سبب تسهیل فرایند های ورود کاربران و مدیریت ترافیک ها، دسترسی ها و غیره میشود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت URL filtering جهت محافظت در برابر آسیب پذیری های تحت وب
قابلیت ایمن سازی لایه 4 تا لایه 7 شبکه
قابلیت TCP-proxy جهت بهینه سازی پهنای باند ، استریم های ویدیو و غیره
پشتیبانی از پروتکل های شبکه های موبایل همچون MSISDN, IMSI و غیره
قابلیت مدیریت لینک های پشتیبان و جلوگیری از Downtime در شبکه
پشتیبانی از throughput تا Tbps 12 در لایه 4
قابلیت تفکیک و گروه بندی ترافیک های پروتکل ها و سرویس های مختلف همچون Jabber, Web ,HTTP, HTTPS, FTP, YouTube, Facebook، ,HTTP Streaming, RTSP, HTTP Audio Non-TCP/UDP ,IPsec, GRE, IPinIP, ICMP و غیره
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار BIG,IP PEM, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 110 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 16:16

 

نرم افزار BIG-IP LTM

 

ماژول BIG-IP Local Traffic Manager (LTM) قادر به مدیریت و کنترل ترافیک های ورودی و خروجی ، توزیع بهینه بار در شبکه ، اعمال پالیسی های امنیتی و بهینه سازی منابع در انواع نرم افزار ها و سرویس ها در سطح شبکه میباشد . BIG-IP Local Traffic Manager (LTM) با قابلیت جلوگیری از حملات DDOS و SYN Flood و غیره جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز ، سیستم احراز هویت یکپارچه در انواع سرویس ها ، نرم افزار ها و مانیتورینگ لحظه ای دسترسی ها سبب ایمن سازی شبکه و آگاه سازی مدیران از انواع فعالیت ها و تهدیدات در انواع شبکه ها شده و از بروز انواع مشکلات امنیتی در سازمان ها جلوگیری میکند.

ویژگی های ماژول BIG-IP Local Traffic Manager (LTM)

این ماژول با مدیریت یکپارچه سطح دسترسی ها در شبکه و با کنترل ترافیک ها در شبکه سبب تسهیل فرایند های ورود کاربران و مدیریت ترافیک ها، دسترسی ها و غیره میشود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت بهینه‌سازی منابع و نرم افزار ها در شبکه
قابلیت اعمال پالیسی ها و خودکار سازی فرایند
قابلیت مدیریت ترافیک‌های Inbound و Outbound
قابلیت رمزنگاری ترافیک های مبدا و مقصد
قابلیت جلوگیری از حملات DDOS و SYN Flood
امکان کنترل و برنامه ریزی نرم افزار ها با استفاده از ابزار F5 iRules LX
قابلیت پشتیبانی از زبان je جهت ارتباط با سایر پلتفرم های Big-IP
قابلیت محافظت در برابر ویروس ها و آسیب رسانی ها
مجهز به قابلیت های فشرده‌سازی، HTTP/2، Caching، F5 TCP Express و F5 OneConnect جهت تسریع فرایند ها و افزایش سرعت در بارگزاری صفحات وب و غیره
قابلیت پشتیبانی از پروتکل های sFlow، SNMP و syslog
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار BIG,IP LTM, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 112 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 16:13

 نرم افزار BIG-IP AFM

 

نرم افزار  F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager (AFM) با راهکارهای Stateful firewall و Full-Proxy قادر به آنالیز و بررسی دقیق پکت ها و ترافیک ها در انواع شبکه های دیتاسنتر، Cloud و مجازی و غیره میباشد. این نرم افزار قادر به خودکارسازی و زمانبندی فرایند ها بوده و با ارائه گزارش های سفارشی شده با جزئیات کامل در فرمت های مختلف قادر به آگاه سازی مدیران از انواع تهدیدات و آسیب رسانی ها میباشد. F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager با قابلیت جلوگیری از حملات مختلف بر روی پروتکل های HTTP/S، SMTP، DNS، FTP، SIP، IPFIX و غیره سبب ایمن سازی شبکه میشود و با استفاده از ابزار های پیشرفته جهت شناسایی و جلوگیری از حملات DOS ، DDOS ،SYN Flood، Flood، Sweep، Teardrop، Smurf Attacksو غیره توانایی محافظت از لایه 3 تا 7 شبکه را داشته و با جلوگیری از نشر انواع بدافزار،اسکریپت های آلوده ، شناسایی آسیب پذیری ها ، جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز در انواع سرویس ها از بروز انواع مشکلات امنیتی در سازمان ها جلوگیری میکند.

ویژگی های نرم افزار F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager (AFM)

این نرم افزار قادر به آنالیز و بررسی دقیق پکت ها و ترافیک ها بوده و از انواع حملات و آسیب پذیری ها در انواع سرویس ها و پروتکل های مختلف در دیتاسنتر ها و سایر شبکه ها جلوگیری میکند. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت جلوگیری از حملات مختلف بر روی پروتکل های HTTP/S، SMTP، DNS، FTP، SIP، IPFIX و غیره
قابلیت ارائه گزارشات شخصی سازی شده از آسیب رسانی ها و تهدیدات
قابلیت جلوگیری از ارسال ترافیک های مشکوک کلاینت ها به سمت سرور
قاابلیت شناسایی و جلوگیری از حملات DOS ، DDOS ،SYN Flood، Flood، Sweep، Teardrop، Smurf Attacks
مجهز به قابلیت High Availability
مجهز به قابلیت های امنیتی policy-based جهت برقراری امنیت در انواع پروتکل ها همچون SSH
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : Advanced Firewall Manager, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 13:01

 نرم افزار BIG-IP APM

 

نرم افزار F5 BIG-IP Access Policy Manager (APM) قادر به مدیریت و جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز در انواع تجهیزات و سرویس ها در سطح شبکه میباشد . F5 BIG-IP Access Policy Manager (APM) با قابلیت جلوگیری از نشر انواع بدافزار،اسکریپت های آلوده ، شناسایی آسیب پذیری ها ، جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز ، سیستم احراز هویت یکپارچه در انواع سرویس ها ، نرم افزار ها و مانیتورینگ لحظه ای دسترسی ها سبب ایمن سازی شبکه و آگاه سازی مدیران از انواع فعالیت ها و تهدیدات در انواع شبکه ها شده و از بروز انواع مشکلات امنیتی در سازمان ها جلوگیری میکند.

ویژگی های نرم افزار F5 BIG-IP Access Policy Manager (APM)

این نرم افزار با مدیریت یکپارچه سطح دسترسی ها در شبکه و با کنترل ترافیک ها در شبکه سبب تسهیل فرایند های ورود کاربران و مدیریت ترافیک ها، دسترسی ها و غیره میشود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت پشتیبانی از احراز هویت های یکپارچه Single sign-on (SSO)
قابلیت برقراری امنیت ارتباطات از راه دور از طریق SSL VPN
قابلیت احراز هویت امنیتی کاربران از طریق API های مختلف نرم افزار ها همچون REST APIs ، OpenAPI و Swagger و SOAP
قابلیت پشتیبانی از احراز هویت یکپارچه نرم افزار ها از طریق پروتکل های SAML، OAuth ، OIDC
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : Access Policy Manager, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 13:00

 سولارویندز ARM


Solarwinds (ARM)

solaewinds arm

نرم افزار سولارویندز ARM یا SolarWinds Access Rights Manager (ARM) نرم افزاری برای کمک به مدیران فناوری در زمینه اطلاعات و امنیت در تهیه سریع و آسان، حذف، مدیریت و سطوح حق دسترسی کاربر به سیستم ‌ها، داده‌ ها و فایل‌ های طراحی شده است تا بتوانند سازمان‌ های خود در برابر خطرات احتمالی مانند از دست دادن اطلاعات و نقض و دیگر خطر ها حفاظت کنند.

محصول ARM Solarwinds با تجزیه و تحلیل مجوزهای مربوط به دسترسی برای کاربران همواره وجود دارند که باعث به وجود آمدن این سوال میشود که کدام افراد و یا کاربران در سیستم به چه بخش هایی دسترسی دارند، مدیران IT از افرادی که دسترسی دارند تجسم می کنن که به چه چیزی و در چه زمانی به آن دسترسی پیدا کردند. با چند کلیک، گزارش های سفارشی سازی شده مورد نیاز مدیران می تواند شکل بگیرد و در اختیار آنها قرار گرفته شود که کمک بسیاری در نشان دادن یکپارچه بودن با بسیاری از الزامات نظارتی را به ما نمایش میدهد. ارائه و حذف کاربران از طریق الگو های خاص برای کمک به اطمینان در گرفتن و یا دادن امتیاز دسترسی، در راستای سیاست های امنیتی نمونه ایی از این ویژگی ها است.

ویژگی ها کلیدی

  • مدیریت Active Directory برای کاربران و گروه ها
  • ایجاد حساب های کاربران بر اساس الگو ها و به صورت خودکار
  • جمع آوری گزارش از درباره ایجاد تغییرات
  • ردیابی تغییرات شکل گرفته در Active Directory
  • یکپارچکی بسیار عالی با Active Directory

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سولارویندز با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : سولارویندز ARM, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 86 تاريخ : شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 17:14

 سولارویندز SCM

Solarwinds SCM

سولارویندز SCM

نرم افزار سولارویندز SCM یا SolarWinds Server Configuration Monitor (SCM)  نرم افزاری برای ردیابی و هشدار است برای زمانی که تنظیمات سیستم و برنامه از یک خط پایه تعریف شده که توسط کاربر صورت گرفته باشد یا بر اساس آخرین پیکربندی آنها تغییر می کند، طراحی شده است.

این نرم افزار برای شناسایی و ردیابی و مقایسه تغییرات سیستم و برنامه ها موجود در محیط شما طراحی و ساخته شده است.محصول SCM که با Orion یکپارچه شده است، با مقایسه آسان تغییرات پیکربندی در طول زمان و ارتباط آنها با معیارهای عملکرد، به شناسایی سریع علت اصلی یک مشکل کمک می کند.

قابلیت و ویژگی ها
ایجاد دید جامع

این برنامه به شما اجازه نمی دهد تا تغییرات غیر منتظره و غیرمجاز که محیط شما را به خطر بیندازد و شما را قادر میسازد که بتوانید بر اساس اتفاقات رخ داده عکس العمل مناسب از خود را نشان دهید.

مقرون به صرفه بودن

با استفاده و خرید این نرم افزار شما توانایی این را دارید که از مجوزهای قابل فهم و مقرون به صرفه که در اختیار شما قرار میگیرد را در چندین پروژه به طور کامل استفاده کنید و از پشتیبانی کامل آنها لذت ببرید.

Server Compliance Monitoring

نظارت بر سرور ها این امکان را به شما میدهد که بتوانید به سرعت متوجه شوید که آیا تغییرات پیکربندی با قطع یا مشکلات رخ داده در عملکرد شبکه ارتباط دارد یا خیر.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : سولارویندز SCM, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 96 تاريخ : شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 17:10

Solarwinds NAM

نرم افزار سولارویندز NAM

 

نرم افزار سولارویندز NAM یا SolarWinds Network Automation Manager برای مدیریت و پوشش محیط های بزرگ یا پیچیده در شبکه با عملکرد یک پارچه ترافیک WAN و نظارت و مشاهده پورت سوئیچ، تغییر و قرار دادن فایل های پیکربندی خودکار و مدیریت آدرس IP در یک نرم افزار به عنوان راهی برای تسریع و ساده سازی طراحی شده است که نیاز مدیران IT را به اندازه قابل توجهی مورد اهمیت قرار داده است.

هر چه محیط عملیاتی و شبکه ما در سازمان ها بزرگ تر و پیچیده تر شود نیاز ما برای ابزار ها و نرم افزار های کمکی بیشتر میشود زیرا این نرم افزار ها ما را در مدیریت و نظارت اجزای شبکه یاری میکند و در چنین محیط هایی که میزان ریسک خطا باید کمترین حد ممکن برسد و این کار به تنهایی موانع و دشواری های زیادی را دارد بهترین کار استفاده از نرم افزار های کمکی است.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سولارویندز با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : Solarwinds NAM, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 90 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1401 ساعت: 15:56

 

نرم افزار سولارویندز

 

 

امروزه مدیریت و نظارت بی وقفه بر زیرساخت‌های شبکه یک سازمان، یکی از مسئولیت های مهم مدیران و کارشناسان شبکه میباشد. نظارت بر عملکرد درست شبکه و حصول اطمینان از صحت سلامت آنها، پهنای باند مصرفی کارمندان و تجهیزات، با هدف شناسایی ترافیک‌های مشکوک و دید جامع برروی نقاط بحرانی شبکه، همگی جزو این مسئولیت ها میباشد که تماما با بهره گیری از یک راهکار مانیتورینگ و نظارت بر شبکه امکان پذیر میگردد. عدم وجود مانیتورینگ، قضاوت در مورد اینکه آیا تغییرات ایجاد شده در شبکه تاثیر مثبتی روی عملکرد کلی شبکه دارد یا خیر را بسیار دشوار می‌سازد. در نتیجه، دلایل متعددی برای انجام مانیتورینگ شبکه وجود دارد.

 

نرم افزار مانیتورینگ سولارویندز Solarwinds مجموعه ای از راهکارهای جامع بمنظور تهیه مستندات لازمه و قابل مشاهده برای نحوه‌ی عملکرد شبکه در اختیار سازمان ها و شرکت ها قرار میدهد. شرکت  Solarwinds با در اختیار داشتن سابقه ای درخشان در زمینه ساخت نرم‌ افزارهای مانیتورینگ و نظارت بر شبکه، موفق به ساخت ابزارهای مهمی از قبیل نرم افزار مانیتورینگ عملکرد شبکه (NPM)، نرم افزار مدیریت پیکربندی شبکه (NCM)، نرم افزار مانیتورینگ برنامه های کاربردی و سرور (APM) و (SAM)، نرم افزار آنالیز کننده ترافیک جریان شبکه (NTA) و نرم افزار ردیاب دستگاه کاربران (UDT)، نرم افزار مدیریت لاگ و رویدادها (LEM) و (SEM)، نرم افزار مدیریت فضای ذخیره سازی (SRM)، نرم افزار مدیریت دیتابیس (DPA)، نرم افزار مدیریت آدرسها (IPAM)، نرم افزار مدیریت و نظارت بر وبسایتهای سازمانی (WPM) اشاره کرد.

 

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سولارویندز با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار سولارویندز, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 103 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1401 ساعت: 15:56

 خرید سوفوس

خرید سوفوس

بطور کلی شرکت Sophos یک شرکت فعال در زمنیه تولید راهکارهای نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه امنیت میباشد و سیر وسیعی از تجهیزات را در زمینه های رمزنگاری، امنیت ایمیل، امنیت شبکه و موبایل ارائه داده است. این شرکت در سال 1985 تاسیس گردید و حیطه اصلی فعالیت این شرکت در حوزه Unified Threat Management (UTM) میباشد. در حال حاضر فایروال Sophos محبوب ترین محصول این کمپانی میباشد.

تجهیزات سوفوس را می توان به صورت سخت افزاری، نرم افزاری و یا مجازی تهیه و مورد استفاده قرار داد که در ادامه به بررسی کامل انواع محصولات سوفوس خواهیم پرداخت.

فایروال سوفوس

سری فایروالSophos XGS  با بهره گیری از معماری Xstream  و تمامی تکنولوژی و فناوری های مورد نیاز، به مقابله با تهدیدات جدید از جمله باج‌ افزارها میپردازد. الگوهای Sophos IPS با بروزرسانی مداوم و در کوتاه ترین زمانمیتواند  جدیدترین آسیب‌ پذیری‌ ها را تشخیص دهد. همچنین این فایروال ها با پشتیبانی از شبکه و معماری SD-WAN انعصاف پذیری در مسیریابی ترافیک را در لبه شبکه سازمان ها فراهم میگردانند.از دیگر قابلیت های این فایروال ها میتوان به پالایش ترافیک شبکه در لایه 7 و ارائه قابلیت های Sandboxing اشاره نمود. در شکل زیر تمامی مدل های این فایروال مشاهده میباشد:

فایروال سوفوس

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : خرید سوفوس, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 90 تاريخ : شنبه 2 مهر 1401 ساعت: 12:21

 ذخیره ساز EMC

dell-emc

کمپانی EMC یکی از بزرگترین شرکت ها در حوزه امنیت اطلاعات، تجزیه و تحلیل اطلاعات،  مجازی سازی،  کلود و غیره می­باشد.  در حال حاضر بازارهای هدف Dell EMC شامل شرکتهای بزرگ و مشاغل کوچک و متوسط در بازارهای مختلف می­باشد.

امروزه روند رو به رشد Cloud Computing و Big Data در حال تغییر فناوری اطلاعات است و شرکت ها را ملزم به یافتن شرکای جدید و سرمایه گذاری در محصولات جدید می کند. شرکت Dell EMC این موضوع را فرصتی برای رشد و ایجاد یک سبد محصولات و خدمات، برای تأمین این نیازهای نوظهور میداند. این شرکت محصولات و خدمات جدیدی را با هدف کمک به مشتری برای انتقال ساده تر، به محاسبات ابری اضافه کرده است.

ذخیره سازهای EMC

شرکت EMC سیر متنوعی از خدمات و سرویس های متفاوت را در صنعت شبکه ارائه میدهد.  این شرکت در سال ۲۰۱۱ با تولید سری جدیدی از محصولات ذخیره ساز با نام VNX که در واقع ترکیبی از مدل های ذخیره ساز Clarion  و Celera می باشد سهم عظیمی از بازار ذخیره سازها را به خود اختصاص داد.

از مهمترین ویژگی های این محصول وجود نرم افزارهای قدرتمندی است که ذخیره ساز را در برابر مشکل از دست رفتن اطلاعات محافظت می نماید. این نرم افزار ها که به صورت Locally و Remotely سیستم را در برابر هر گونه مشکلات غیر قابل پیش بینی محافظت می نماید علاوه بر بالا بردن بازدهی سیستم، می توانند بصورت کامل، محل قرار گرفتن اطلاعات بر روی دیسک های پر سرعت، پر ظرفیت و SSD را تشخیص داده و مدیریت نمایند.

Sorena...
ما را در سایت Sorena دنبال می کنید

برچسب : ذخیره ساز EMC, نویسنده : فاطمه شورابی sorena-compony-7 بازدید : 89 تاريخ : شنبه 2 مهر 1401 ساعت: 12:20